Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Εγώ και ο ... Θεός !


" ..."Έρχεσαι να μου μιλήσεις εσυ πνιγμένος στα προβλήματα σου.
Είσαι άρρωστος, αμάρτησες, εξώκειλες, σου είπαν έχεις καρκίνο και θα πεθάνεις.
Σου μιλάω εγώ... μου λες, λύθηκε το πρόβλημα μου...Μα πως;
Ο καρκίνος δεν θεραπεύθηκε, η εγχείρησις θα γίνει, τελικώς θα πεθάνεις.
Πως λύθηκε το πρόβλημα μου;
Πράγματι λύθηκε διότι άλλαξε το βίωμα σου.
Θεία ενέργεια φώτισε τα έγκατά σου.
Δεν λύνονται τα προβλήματά μας, διότι προκαλούνται απο τους άλλους και απο τις καταστάσεις.
Εν τούτοις το πρόβλημα δεν είναι οι άλλοι,αλλά η σχέσις μου με τον Θεό.
Εγώ και ο Θεός.

Όταν αυτήν την τακτοποιήσουμε , δεν υπάρχει πλέον πρόβλημα!... "

( Αρχ. Αιμιλιανού Σιμονοπετρίτου , Λόγος περί Νήψεως )

http://odevontas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου