Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ

ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό να μου διώξει την θλίψη.
Και ο Θεός είπε «ΟΧΙ».
«Δεν πρέπει εγώ να την διώξω, αλλά εσύ να απαλλαγείς από αυτήν.
-ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό να κάνει το παιδί μου καλά.
Και ο Θεός είπε «ΟΧΙ».
«Το πνεύμα του είναι καλά, το σώμα του είναι απλώς προσωρινό».
-ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό να μου χαρίσει υπομονή.
Και ο Θεός είπε «ΟΧΙ».
«Η υπομονή είναι παράγωγο των δοκιμασιών. Δεν χαρίζεται, κερδίζεται».
ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό να μου δώσει ευτυχία.
Και ο Θεός είπε «ΟΧΙ».
«Εγώ σου δίνω ευλογίες. Η ευτυχία είναι στο χέρι σου».
ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό να μου πάρει τον πόνο.
Και ο Θεός είπε «ΟΧΙ».
«Ο πόνος σε απομακρύνει από τις εγκόσμιες μέριμνες και σε φέρνει πιο κοντά σ΄ εμένα».
ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό να κάνει το πνεύμα μου να ωριμάσει.
Και ο Θεός είπε «ΟΧΙ».
«Πρέπει να ωριμάσεις μόνος σου, αλλά εγώ θα σε κλαδέψω, για να καρποφορήσεις».
ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό όλα εκείνα τα πράγματα, που θα μπορούσα να απολαύσω στην ζωή.
Και ο Θεός είπε «ΟΧΙ».
«Θα σου δώσω ζωή, ώστε να απολαύσεις όλα τα πράγματα».
ΖΗΤΗΣΑ από τον Θεό να με βοηθήσει ν΄αγαπήσω τους άλλους, όσο αγαπάει και αυτός εμένα.
Και ό Θεός είπε:
«ΑΑΑΑ, ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟ ΝΟΗΜΑ!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου